.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳ ستاره استقلال دیدار با سپاهان را از دست دادند
عارف غلامی و محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت نمی‌توانند استقلال را در بازی مقابل سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند.
۳ ستاره استقلال دیدار با سپاهان را از دست دادند

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال، پنج‌شنبه، ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

 

استقلال در این بازی، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با وجود این مصدومیت، به نظر می‌رسد ساپینتو در تقابل تیمش با سپاهان، از زوج سیلوا - یزدانی در خط دفاع استفاده کند.

 

ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند، بازیکنانی هستند که با تیم تمرین می‌کنند و شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که کادر فنی قرار نیست روی آن‌ها ریسک کند و تا زمانی که این بازیکنان به آمادگی کامل نرسند، به میدان نخواهند رفت.

 

همچنین روزبه چشمی، با دریافت کارت زرد در بازی مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر، ۴ کارته شد و بازی هفته بعد تیمش را در رقابت‌های لیگ برتر از دست داد. این بازیکن، پیش از این در دیدار‌های نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کرده بود.

 

استقلالی‌ها به علت برودت هوا و بارش برف روز گذشته نتوانستند در کمپ حجازی تمرین کنند و در سالن فوتسال، تمرینات خود را پیگیری کردند، اما امروز (دوشنبه) وضعیت کمپ حجازی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند کار خود را در این زمین پیش ببرند.

 

منبع: ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.549 seconds.